arrow-up.svg moon.svg

UAB „Gamadigi” žengia į Skandinavijos rinką

Vizualinės komunikacijos sprendimų kompanija UAB „Gamadigi“ kartu su partneriu iš Suomijos žada užkariauti ne tik Skandinavijos, bet ir Vakarų Europos rinkas.

Pasak „Taskut“ vykdančiojo direktoriaus ir vieno iš UAB „Gamadigi“ investuotojų Antti Leskinen, gamybos perkėlimui Lietuva buvo pasirinkta neatsitiktinai.

„Puikus kainos ir kokybės santykis mums leidžia perkelti gamybą į Lietuvą bei padidinti įmonės pelningumą. Lietuviai dirba greitai ir kokybiškai, todėl UAB „Gamadigi“ stipriai prisidės prie „Taskut“ keliamų tikslų geriau atstovauti klientus Baltijos jūros regione“, – sako A. Leskinen.

UAB „Gamadigi“ direktorė Julija Moisenko teigia, jog pagrindinis Lietuvos kompanijos tikslas – tapti patikimu partneriu, kuris pagal klientų reikalavimus per trumpiausią įmanomą laiką galėtų adaptuoti didelį kiekį skaitmeninės ir spaudai skirtos reklaminės medžiagos skirtingiems media kanalams.

„Skandinavija – tai milžiniška rinka su dideliais finansiniais pajėgumais, kurios negalima lyginti su Lietuva. Remiantis „Emarketer“ atliktais tyrimais, Norvegija 2012 metais buvo pirma pagal reklamai išleistų pinigų kiekį vienam žmogui – apie 2121 Lt, Švedija – ketvirta – 1487 Lt, Danija penkta – 1473 Lt, Suomija – devinta – 1238 Lt”, – sako ji.

„Mes sieksime įsitvirtinti skaitmeninės reklamos rinkoje bei pritraukti užsakovus iš Skandinavijos ir Vakarų Europos. Pirmaisiais veiklos metais tikimės pasiekti 200 000 eurų apyvartą. Šiuos tikslus įgyvendinti padės mūsų partneris „Taskut“, kuris Suomijos rinkoje veikia nuo 1985 metų. Dirbdami kartu galėsime pasiekti patį aukščiausią lygį“, – teigia UAB „Gamadigi“ direktorė.

„Taskut“ vykdantysis direktorius pabrėžia ir kultūrinių skirtumų svarbą. „Galimybė dirbti Lietuvoje kartu su „Gamadigi“ mums leis pasiekti rusakalbę rinką ir išvengti kultūrinių nesusipratimų“, – tvirtina jis.

Kolegai pritaria ir UAB „Gamadigi“ direktorė J. Moisenko, pasak kurios, suomiai suteiks lietuviams galimybę stažuotis Skandinavijoje, pažinti jų kultūrą bei plėsti savo kompetenciją.

Visgi nors kompanija orientuosis į Šiaurės ir Vakarų Europos šalis, tačiau nebus pamiršta ir Lietuvos rinka, kurioje įmonė jaučiasi komfortabiliai ir kurią puikiai pažįsta.

«

»

Kiti pranešimai

2015-09-14

Medikai gelbės lenktynininkus

Jau 9-tą kartą vykstančiose Greitosios medicininės pagalbos (GMP) ekipažų varžybose šiemet dalyvių ... Skaityti daugiau →

2011-01-27

Politinės komunikacijos žingsnis į priekį?

Propaganda…žodis didžiajai visuomenės daliai keliantis itin neigiamas emocijas. Viena iš priežasčių ... Skaityti daugiau →

2015-05-25

Vertingiausiu pasaulio prekės ženklu išlieka „Apple“

Kiekvienais metais amerikietiškas verslo žurnalas „Forbes“ skelbia vertingiausių prekės ženklų ... Skaityti daugiau →

2015-09-18

Kaip nesuklysti apsiperkant internetu?

Vis dažniau, nerasdami norimų produktų, žvalgomės į užsienio rinkas, tačiau matydami milžinišką ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×