arrow-up.svg moon.svg

Konkursas „Korupcijai – NE“ pratęstas

Labdaros ir paramos fondas „Kauno Plėtros Forumas“ (KPF), Kauno miesto savivaldybės tarybos Antikorupcijos komisija bei Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba (STT) gegužės 21 dieną paskelbė kūrybinį konkursą „Sukurk socialinę antikorupcijos reklamą“. Konkurso terminas pratęstas iki lapkričio 30 dienos.

Pasak organizatorių, konkursas pratęstas siekiant sudominti kuo daugiau jaunimo korupcijos tema ir įtraukti juos į diskusijas. „Šio konkurso tikslas — ne tik išryškinti su kokiomis korupcijos formomis dažniausiai tenka susidurti jaunimui, bet ir atpažinti motyvus bei vertybes, kurių skatinamas žmogus užkirstų kelią korupcijai. Siekiame paskatinti jaunimą analizuoti korupcijos reiškinius ir apie juos diskutuoti. Šis konkursas — jaunų žmonių socialinės atsakomybės, kūrybiškumo išraiška“, — tvirtina KPF direktorius Arūnas Antanaitis.

Kaip teigia KPF direktorius, jau sulaukta pirmųjų darbų. „Mūsų tikėjimas, kad jaunimas yra aktyvus, itin kūrybiškas ir kupinas originalių idėjų, besidomintis socialinėmis problemomis, siekiantis įnešti savo indėlį į geresnės visuomenės kūrimą, pasitvirtino. Internetinėje svetainėje www.korupcijaine.lt jau galima išvysti kūrybinių darbų, verčiančių susimąstyti, nusijuokti, surimtėti. Vis tik mes dar kartą įsitikinome, kad jaunimas dažnai mato tai, ko nepastebi kiti. Jaunų žmonių dėka mums parodoma kitokia realybė“, — sėkmingu projektu džiaugiasi Arūnas Antanaitis.

Darbų priėmimo laikas baigsis lapkričio 30 dieną. Nugalėtojus, kurie bus išrinkti kompetentingos komisijos, planuojama paskelbti gruodžio 9 dieną, kai bus minima Tarptautinė antikorupcijos diena. Konkurso laimėtojams bus įteikti itin vertingi kūrybinius talentus puoselėjantys prizai — fotografijos, grafikos ir video mokymai, kuriuos dėstys profesionalūs specialistai. Be to, nugalėtojo socialinės reklamos idėja bus matoma lauko reklamos stenduose, televizoriaus ekranuose, žurnaluose, internetinėje erdvėje. Tad konkurso iniciatoriai skatina jaunimą dalyvauti ir kartu siekti tikslo, jog visuomenėje dominuotų skaidrumas.

«

»

Kiti pranešimai

2015-11-13

Turėti „Instagram“ ir „Facebook“ paskyras šiuolaikiniam verslui yra įprasta, tačiau ar reklamos skleidimas abiejuose socialiniuose tinkluose irgi tampa būtinybe?

Įmonės, besireklamuojančios internete, gavo šansą padvigubinti savo pasiekiamumą dėl įdiegtos galimybės reklamuotis ir „Instagram“ socialiniame tinkle…. Plačiau

2013-10-09

Giedrius Notkus: „Planavome kovoti dėl antros vietos, tačiau nugalėjome”

Paskutiniame Lietuvos ralio čempionato etape „Rally Classic“ Druskininkai aštuntame greičio ruože dramatišką pergalę išplėšė Giedrius Notkus,… Plačiau

2013-04-05

“Shoptimization” – šių dienų tendencija

Šiandienos pirkimo įpročiai yra gerokai pakitę ne tik nuo tradicinio apsipirkimo parduotuvėse. Dabar mes reikalingų prekių… Plačiau

2011-01-27

Lomografija: iššūkis klasikinei fotografijai

Fotografijos istorijos pradžia siejama su XIX a.  Jos atradėjais laikomi N. Niepsas, L. Dageras, H. F…. Plačiau

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku