arrow-up.svg moon.svg

Kokios komunikacijos tikisi tavo vartotojas?

Organizacijos turi daugybę galimybių bendrauti su vartotojais. Būdai, kurie įmonėms atrodo paveikūs, norint pasiekti klientus, pastarųjų akimis ne visada tokie ir patrauklūs. Suvokiant, koks bendravimas žmogų priverčia jaustis susierzinusiu, kokios žiutės neskatina imtis jokių veiksmų, galima sutaupyti lėšų ir laiko. Tuo tarpu, investicijos į efektyvius kanalus gali atnešti labai daug naudos.

„MarketingSherpa“ 2015 metų pradžioje atliko tyrimą ir domėjosi, kuriems kanalams suaugusieji teikia pirmenybę. Sausio mėnesį 2,057 žmonės iš Jungtinių Amerikos valstijų dalyvavo apklausoje, kurioje paaiškėjo, jog dauguma vartotojų norėtų, kad įmonės su jais bendrautų įvairiais kanalais, o labiausiai – elektroniniu paštu. Tokią nuomonę išsakė daugiau nei 70 proc. apklaustųjų. Antroje vietoje atsidūrė tradicinis paštas, kurį rinktųsi beveik 50 proc. apklausos dalyvių. Trečioje vietoje, susumavus pažymėtus variantus, buvo išreikštas palankumas televizijos reklamai. Ne tokios populiarios buvo spausdintos priemonės kaip laikraščiai ir žurnalai bei tekstinės žinutės.

Nors dažnai kalbama, jog organizacijos turėtų didesnį dėmesį skirti bendravimui su klientais socialinėse medijose, prioritetą šiam kanalui skyrė tik 18 proc. atsakiusiųjų. Diskusijų kelia prastas internetinių vaizdo klipų ir reklamų vertinimas. Tik 12 proc. apklaustųjų šį kanalą pažymėjo labai svarbiu komunikuojant su vartotoju. Žmonės mažiausiai norėjo, jog kompanijos su jais bendrautų pasitelkdamos mobiliąsias programėles (11 proc.) ir kitus būdus. Tiesa, net 7 proc. apklausos dalyvių norėtų, jog su jais kompanijos nebendrautų visiškai.

Analizuojant, kaip vartotojų nuomonė keičiasi lyginant demografinius rodiklius, matome, jog 64 proc. 55-erius ir daugiau metų turintys žmonės pirmenybę teikia bendravimui tradicinio pašto priemonėmis – siunčiant laiškus, lankstukus ir kt. 41 proc. iš jų įsitikinę, jog kompanijos turi naudotis spaudos kanalais – laikraščiais, žurnalais. Dauguma, t.y. 48 proc. apklaustų 18-54 metų žmonių, pirmenybę teikia tradiciniams pašto laiškams, reklamoms. Tačiau, atsižvelgiant į visus demografinius rodiklius, beveik visos grupės pirmenybę bendrauti su įmonėmis taikė elektroniniam paštui. Įdomu tai, jog „MarketingSherpa“ duomenimis, didžiausi elektroninių laiškų gerbėjai yra 35-44 metų vyrai. Net 87 proc. šio segmento auditorijos dalyvavusios apklausoje, pirmenybę teikė būtent šiam kanalui.

Tokie rezultatai rodo tai, kad santykių su vartotojais kūrimas yra nuolatinės analizės ir pastangų reikalaujantis procesas. Kaip teigia „Forester Consulting“, vartotojai nori, jog įmonės su jais bendrautų naudodamiesi įvairiais, ne vienu komunikaciniu kanalu. Tai vis labiau suvokia ir pačios organizacijos. Mobiliuosius ir internetinius sprendimus siūlančios bendrovės „SLI Systems“ marketingo specialistas Tim Callan teigia, jog geriausios daugiakanalės organizacijos yra tos, kurios geba vartotojams pasiūlyti tokią pačią vertę, naudas ir aptarnavimo galimybes nepriklausomai nuo to, ar jie įmonę rado internete per kompiutertį ar mobilųjį telefoną, ar apsilankė parduotuvėje.

«

»

Kiti pranešimai

2014-05-09

Geriausių lenktynininkų lūkesčiai prieš Argentinos ralį

Visada įdomu palyginti būsimus lenktynininkų planus prieš Pasaulio ralio čempionato etapą ir jų ... Skaityti daugiau →

2016-07-18

Kaune statomi butai – emigrantų dėmesio objektas

Kaune kylant vis daugiau nekilnojamojo turto objektų, brokeriai pastebi, jog stiprėja tendencija – ... Skaityti daugiau →

2016-10-31

Tauras Tunyla: apie meilę autosportui ir Lietuvos vėliavą lagamine

Tauras Tunyla – 23-jų metų sportininkas, kuris kartingo trasose jau nuo penkerių metų. Pirmą kartą ... Skaityti daugiau →

2009-11-26

Kristina Nemaniūtė: „Vartojimo kredito įstatymo projektas GVKA nariams priimtinas”

Greitųjų vartojimo kreditų asociacijos (GVKA) valdybos posėdžio metu buvo aptartas Seimui pateiktas ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×