arrow-up.svg moon.svg

„Energijos kodas” stiprina pozicijas elektros energijos rinkoje

Viena pirmųjų nepriklausomų elektros energijos tiekėjų UAB „Energijos kodas”, į rinką įsiliejusi 2009 metais bei dalyvaujanti Skandinavijos ir Lietuvos elektros biržose ir prekiaujanti elektros energija didmeninėje ir mažmeninėje rinkoje, apyvartą 2011 metais padidino net 4 kartus ir taip sustiprino savo poziciją laisvojoje elektros energijos rinkoje.  

UAB „Energijos kodas” per 2011 metų pirmuosius tris ketvirčius, lyginat su tuo pačiu laikotarpiu 2010-aisiais, apyvartą padidino net 400 %.

UAB „Energijos kodas” direktorius Robertas Mačenskas, teigiamai vertindamas pasiektus rezultatus, įvardija augimą nulėmusias priežastis:

„Apyvartos didėjimui didelę įtaką padarė antrasis elektros energijos rinkos liberalizavimo etapas, startavęs 2011 metų pradžioje, kai nepriklausomą elektros energijos tiekėją privalėjo pasirinkti vartotojai, kurių maksimali leistinoji prisijungimo prie tinklo galia – 100 kW ir didesnė. Jau antrus metus efektyviai veikiančioje laisvoje elektros rinkoje vartotojai vis labiau supranta jos teikiamą naudą ir renkasi nepriklausomą elektros tiekėją, taip mokėdami už elektrą pigiau. Išsiplėtus rinkai, sėkmingai padidėjusį klientų ratą lėmė ir tai, jog esame lietuviško kapitalo įmonė, rinkoje dirbanti nuo pat jos susikūrimo pradžios, kurios darbuotojai yra savo srities profesionalai. O elektros rinkoje įgyta patirtis leidžia užtikrinti klientams stabilumą ir garantuoti konkurencingas kainas.”

«

»

Kiti pranešimai

2016-02-19

„Nike” nutraukia rėmimo sutartį prieš homoseksualumą pasisakiusiam Manny Pacquiao

Jau ne pirmas atvejis pasaulyje, kuomet pasisakiusieji prieš homoseksualumą ar kaip kitaip juos įžeidę ... Skaityti daugiau →

2015-04-02

LASF prezidentas pagerbė kadenciją baigusią Tarybą

Prieš kelias dienas Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) prezidento rinkimuose laimėjęs ... Skaityti daugiau →

2012-01-17

Prievarta, dvokas ir kitos tamsios blakių gyvenimo detalės

Per didžiąsias metų šventes žmonės šurmuliuoja ne tik prekybos centruose, kavinėse bei restoranuose, ... Skaityti daugiau →

2016-04-07

„Listerine” iš prekinio ženklo tampa gyvenimo būdu

Visų prekės ženklų siekiamybė yra tapti kažkuo daugiau nei tik prekės ženklu – didžiausias ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×