arrow-up.svg moon.svg

„DeeMe“ – lietuviška mobilioji aplikacija nustebinusi pasaulį

Išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių naudotojų skaičius kasmet auga, o mobiliųjų aplikacijų (apps) parduotuvėse sparčiai daugėja platformų, kurios dažniausiai tampa neatsiejama išmanaus prietaiso naudotojo kasdienybės dalimi. Visgi, išsiskirti milžiniškoje aplikacijų pasiūloje pavyksta ne visiems, tačiau lietuviams su projektu „DeeMe“ susidomėjimo sulaukti pavyko. 

Kai kitos programėlės siekia populiarumo ne vieną mėnesį ar metus, neseniai pasirodęs lietuvių projektas „DeeMe“ jau dabar džiaugiasi sėkme, kasdien sulaukdamas ne vieno tūkstančio naujų platformos naudotojų. Naujasis lietuvių kurtas mobiliosios aplikacijos sprendimas papildė socialinių tinklų programėlių rinkinį ir aktyviai traukia kitų šalių mobiliųjų telefonų savininkus išmėginti naują bendravimo sprendimą, alternatyvą tokioms bendravimo programoms kaip „Facebook“ ar „SnapChat“.

Mobilusis sprendimas „DeeMe“, pozicionuojamas kaip „naujas būdas siųsti trumpąją žinutę“, atliepė šiuolaikinių vartotojų poreikius – bendrauti per vizualumą, fotografuojant asmenukes ar kitus kasdienybės vaizdus. Besiorientuojantys į vartotojus, kurie nori kurti gražias, įsimintinas žinutes, „DeeMe“ suteikia galimybę personalizuoti pranešimus, kas kartą pasirenkant norimą raidžių šriftą, dydį, stilių, fotografijos filtrus ar paveikslėlius.

Naudojantis kitomis socialinių tinklų mobiliosiomis aplikacijomis kaip „Facebook“, „SnapChat“ ar „Instagram“ kaupti fotografijas, kurti prisiminimus sunkiau, kadangi didesnė dalis turinio orientuojama į momentinį poveikį. „Facebook“ atveju, fotografijos šiuo kanalu dažniau skelbiamos plačiai auditorijai, o norint pranešimu gautas nuotraukas išsaugoti telefone, reikia jas atsisiųsti. Tuo tarpu, naudojantis „SnapChat“, susirašinėjimo metu atsiųsta fotografija po dešimt sekundžių išvis pranyksta.

Naujoji lietuviška aplikacija leidžia siunčiamoje žinutėje įtraukti vaizdą, judesį bei tekstą, o taip pat siūlo inovatyvų, patogų ir nemonotonišką būdą užfiksuoti norimą akimirką, reaguoti į gautus pranešimus. Reikia pažymėti, jog šiuo metu, būtent pramoginio-informacinio pobūdžio mobiliosios programėlės populiarumu lenkia mobiliosios komercijos aplikacijas, o bendravimui skirtas programėles atsisiunčia ypatingai daug žmonių.

Galima daryti prielaidą, kad „DeeMe“ žinutės turėtų labiau dominti jaunesnio amžiaus auditoriją, ypatingai moksleivius, studentus, nes vyresnieji, kuriems šiuo metu jau per keturiasdešimt, mobiliosiomis aplikacijomis naudojasi ne taip aktyviai. Iš pirmo žvilgsnio, ši idėja aktualesnė moterims, nes paremta emocionalumu, fotografijomis, o dailiosios lyties atstovės labiau linkę dalintis nuotraukomis, paveikslais nei vyrai. Visgi, pati mintis, sukurti tokią platformą, kilo vyrams, todėl tikėtina, jog sprendimas bus aktualus ir didesnei daliai mobiliaisiais besinaudojančios vyrų auditorijos.

Taip pat, atkreipiant dėmesį į socialinėje erdvėje naudojamos kalbos stilių, gaunamų pranešimų turinį, turbūt dažnas sutiktų, jog perduodamos informacijos kiekis didėja. Norimas žinutes siekiame iškomunikuoti nedelsiant, neturime laiko ir noro rašyti ilgų tekstų, todėl savo savijautą, perduodamą žinią iliustruojame šmaikščiais paveikslėliais, ženklais ar fotografijomis. Lietuvių siūloma naujoji bendravimo platforma padeda išvengti nuobodaus ir ilgo pokalbio. Visgi, siekiant išsamesnio pokalbio, ne vizualaus turinio, matyt bus pasirenkamos kitos programėlės.

Taigi, pagrindinės vertės, kurias siekia gauti mobiliosiomis aplikacijomis besinaudojantys vartotojai, anot mokslininkų, yra funkcionalumas, saugumas ir emocinis poveikis. Matyt, savo paprastumu, funkcijomis, skatinančiomis kūrybą, visiems reikalingą socialumą „DeeMe“ ir pelnė žmonių ne tik iš Lietuvos, Vokietijos, Prancūzijos, Egipto bet ir kitų šalių palankumą. Be abejo, reikia investuoti į nuolatinį programėlės modernizavimą, būtina sekti vartotojų komentarus ir pagal juos atlikti įvairias platformos funkcijų korekcijas, optimizavimą, kadangi net mažos, bet  kurios mobiliosios aplikacijos nesėkmės, vartotojų nepasitenkinimas, sumažina mobiliojo projekto konkurencinį pranašumą mobiliųjų aplikacijų rinkoje, kuri nuolat tobulėja ir plečiasi.

«

»

Kiti pranešimai

2014-03-03

WRC Lietuva-Lenkija sudarys 23 greičio ruožai

Artėjant svarbiausiam šių metų sporto renginiui tiek Lietuvoje, tiek ir Lenkijoje, pradeda aiškėti ... Skaityti daugiau →

2012-02-22

Sutaupyti pinigai už elektros energiją gali grįžti 240 pakuočių biuro popieriaus ar 2000 litrų geriamo vandens

Elektros pagaminimo kainai nuolat svyruojant, kaštų planavimą tampa vis sudėtingiau valdyti. Nekontroliuojamo ... Skaityti daugiau →

2013-01-18

Pasaulio reklamos rinkoje pirmauja Skandinavai

Žvelgiant į praėjusių metų reklamos rinką, galime išskirti stiprų jos lyderį Norvegiją,  kuri ... Skaityti daugiau →

2010-12-07

„Druskininkų Rasa” plečia asortimentą

Mineralinio vandens ir gaiviųjų gėrimų gamintoja bei prekybininkė UAB „Druskininkų Rasa” ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×