arrow-up.svg moon.svg

„Call-to-action“ mygtukas Jūsų baneryje – paskatinimas vartotojus veikti

2015-09-24 Kas aktualu

Baneriai jau tapo populiariausia ir galbūt efektyviausia reklamos internete priemone. Kai žmonės vis daugiau laiko praleidžia prie kompiuterių ar išmaniųjų telefonų, naršydami internete, baneriai yra kur kas naudingesnė priemonė reklamai nei bet kokie skelbimai. Tačiau jeigu žmonės ant jų nepaspaudžia, reiškia, reklama jų nesudomino. Būtent tai ir yra priežastis, kodėl į savo banerio laukelį turėtumėte integruoti „Call-to-action“ mygtuką.

Tam, kad šis mygtukas būtų efektyvus ir atkreiptų vartotojų dėmesį, reikėtų apgalvoti kelis aspektus:

1.      Tekstas mygtuko viduje

Pagalvokite, ko norite iš savo klientų – kad jie pirktų ir išbandytų jūsų naują produktą. Trumpai tariant, Jūs norite, kad jie imtųsi veiksmų. Taigi, svarstydami kokį tekstą parašyti į savo „Cal-to-action“ mygtuko vidų, Jūs turite būti kuo tikslesni.Tobulai paruoštas mygtukas turėtų iššaukti vartotojo poreikį imtis skubių veiksmų. Tačiau nepamirškite fakto, kad Jūs turite vartotojui pasiūlyti naudą, kad galimi pirkėjai turėtų priežastį jį paspausti. Pavyzdžiui, jeigu Jūsų mygtukas kviečia „Pirkti dabar“ vietoj to, kad pasiūlytų išbandyti nemokamą prekę arba pavyzdį, Jūsų svetainės negatyvumas vartotojų atžvilgiu gali pakilti ir jie bus labiau linkę puslapį išjungti, negu jame pasilikti.

Kissmetrics Banner

2.      Mygtuko forma ir dydis

Jūsų klientai neturėtų žvalgytis aplinkui, kol suras „Call-to-action“ mygtuką. Jis turėtų būti lengvai surandamas, bet ne per didelis, kad nenukreiptų dėmesio nuo Jūsų siūlomos prekės ar paslaugos. Taip pat stenkitės, kad mygtukas neišsišoktų per daug iš bendro jūsų reklaminio banerio vaizdo, nes taip tik atgrasysite savo vartotojus.

Mygtuko forma taip pat labai svarbus dalykas, norint, kad jis pasitarnautų tinkamai. Yra keli faktai kurie svarbūs renkantis formą:

1)      Apvalūs kampai nukreipia vartotojo dėmesį į formos vidurį, o smailūs kampai atvirkščiai – rodo į tai, kas yra aplink.

2)      Smailūs kampai taip pat atrodo labai agresyvūs, todėl norint, kad vartotojas neišsigąstų, reikėtų naudoti apvalesnes formas.

3)      Apvalesnių formų objektus yra lengviau pastebėti bendrame plane, nes jie yra labiau priimtini žmogaus akiai.

call-to-action-buttons-preview

3.      Spalva

Dauguma specialistų spalvą renkasi labai atsargiai, nes kiekviena spalva turi tam tikrą įtaką vartotojo veiksmams ir nuotaikai. Teigiama, kad raudona spalva sulaukia daugiausiai dėmesio, todėl naudoti šios spalvos atspalvius yra viena geriausių idėjų, tačiau kiekviena įmonė tūrėtų spalvą turėtųprisitaikyti pagal save. Pavyzdžiui, „Amazon“ teigia, kad jų naudojamas oranžinės spalvos mygtukas jiems atveda daugiausiai klientų.

amazon cta

4.      Vieta

Visi žinome, kad tiek pačio banerio, tiek jame esančio „Call-to-action“ mygtuko vieta yra ne mažiau svarbi, nei jo spalva ar forma. Jis turėtų būti toje vietoje, kur link dažniausiai krypsta vartotojo akys, žiūrint į Jūsų reklamą. Tai jau priklauso nuo pačios įmonės teikiamų paslaugų ar parduodamų prekių tipo, tačiau visada geriau tokį mygtuką integruoti dešinėje pusėje.

Taigi, svarbiausia, integruojant „Call-to-action“ mygtuką į savo reklaminį banerį, yra atsiminti, kad jo tikslas yra paskatinti klientus veikti. Nesvarbu, ar tai būtų skatinimas atsisiųsti kokią programą, pridėti prekę į krepšelį, ar prašymas pateikti daugiau informacijos – vartotojas turi aiškiai matyti šį mygtuką ir suvokti jo funkciją.

«

»

Kiti pranešimai

2010-02-04

Ir lietuviai pamėgo skolintis be palūkanų

Kaimyninėse šalyse sėkmingai įgyvendinus akcijas „Pirma paskola nemokamai” ir pasiūlius ... Skaityti daugiau →

2011-06-08

Pavojus! Artėja blusos…

Kenkėjų kontrolės ekspertai perspėja apie smėlio dėžėse ir pievose tykančias blusas. „Šiais ... Skaityti daugiau →

2013-06-18

Naujas aerodinaminis vamzdis užtikrins tikslesnius vėjo matavimus

Gegužės mėnesį Lietuvos hidrometeorologijos tarnyba prie Aplinkos ministerijos pradėjo naudotis ... Skaityti daugiau →

2011-03-09

Žingsnis Baltarusijos link

Lietuvoje viena iš didžiausių vandentvarkos objektų statybos, šilumos tiekimo veiklą vykdančių ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×