arrow-up.svg moon.svg

5 metai – brandus amžius komunikacijos rinkoje

Komunikacijos rinkai Lietuvoje skaičiuojant dvidešimtmetį, integruotos komunikacijos kompanija „Visetas” švenčia jau penktąjį gimtadienį. Penkeri metai šioje vis dar jaunoje rinkoje pakankamai solidus įmonės veiklos stažas. Įsikūrusi Kaune ir savo veiklą pradėjusi 2007-aisiais, įmonė teikia integruotas komunikacijos paslaugas viešųjų ryšių, rinkodaros srityse, konsultuoja ir siūlo strateginius komunikacijos sprendimus bei dirba ne tik su įmonėmis Kaune ir Vilniuje, bet ir užsienyje. 

Tarptautinė patirtis, ambicingumas bei nuolatinis siekis tobulėti leido UAB „Visetas” užmegzti bei išlaikyti glaudžią partnerystę su lyderiaujančiomis kompanijomis, savo veiklą vykdančiomis įvairiose srityse. Veiklos partnerių, išsidėsčiusių daugelyje užsienio šalių dėka, galime įgyvendinti ir tarptautinius projektus visuomenei atskleidžiančius edukacines, socialines ir kultūrines temas bei klausimus.

Dinamiškoje, ir nuolatinius iššūkius pateikiančioje komunikacijos rinkoje įsitvirtinti nelengva, juolab, kai didžioji dalis šios rinkos atitenka Lietuvos sostinei, kurioje įsikūrę daugelis tarptautinių kompanijų. Vis dažniau komunikacijos rinkoje egzistuojančios kompanijos siekia greito vienkartinio rezultato. Toks trumparegiškas požiūris į komunikacijos kuriamą vertę, suteikia neilgai trunkantį efektą. UAB „Visetas” direktorius dalijasi penkių metų rinkoje patirtimi:

„Kūrybinis ir strateginis mūsų veiklos procesas remiasi žiniomis, etiškumu, socialiai atsakingais sprendimais, pagarba visuomenei bei principingumu. Kadangi siekiame ilgalaikio bendradarbiavimo ir tikime verslo praktika, apgalvotai pasveriame savo galimybes ir imamės tokių projektų, kurie turi išliekamąją vertę ir kuria partneriškus tarpusavio santykius”, – teigia Mindaugas Narijauskas.

Pasak bendrovės vadovo, ypač veiklos pradžioje daugeliui verslo įmonių trūko žinių integruotos komunikacijos klausimais. „Net ir dirbant tikrai nemažą laiką šioje rinkoje, tenka įrodinėti viešųjų ryšių poreikį ir naudą. Nepaisant to, džiaugiuosi klientų ratas sparčiai auga, kas rodo, jog įmonių supratimas keičiasi. Tikiuosi dar po penkerių metų Lietuvos verslas neįsivaizduos veiklos be viešųjų ryšių ir investicijas į šią sritį laikys savaime suprantamomis”, – viliasi integruotos komunikacijos kompanijos vadovas.

Kompanija „Visetas” – vienintelė iš Lietuvos komunikacijos bendrovių priklausanti vienam didžiausių ir gilias tarpkultūrines tradicijas puoselėjančiam komunikacijos bei reklamos agentūrų tinklui TAAN (Transworld Advertising Agency Network). Šiuo metu bendrovėje dirba 8 darbuotojai, nuolat besitobulinantys ir besikeičiantys patirtimi su užsienio partneriais. Per 2011 metus „Visetas” suteikė paslaugas 70 % daugiau klientų, lyginant su 2010 metų rodikliais, o UAB „Visetas” apyvarta 2011-aisias siekė 1,2 mln. Lt.

«

»

Kiti pranešimai

2009-12-10

Darius Partauskas: „Vasarą galima tikėtis naujos bankrotų bangos IT sektoriuje”

Nepaisant sudėtingos IT rinkos situacijos, rugsėjo 1 dieną savo veiklą atnaujinęs „Fortakas”, ... Skaityti daugiau →

2012-01-31

Prie tarptautinės inovacijų programos „Eurostars” jungiasi UAB „Elsis TS”

Bendrovė „Elsis TS”, priklausanti įmonių grupei „Elsis” ir veikianti informacinių ... Skaityti daugiau →

2014-01-21

Automobilių sporto renesansas Lietuvoje

2014-ieji taps vienais įsimintiniausių metų Lietuvos automobilių sporto istorijoje dėl pirmą kartą ... Skaityti daugiau →

2011-06-10

Karštą dieną žmonės pamiršta gerti

Nepaisydami medikų rekomendacijų karštomis dienomis vartoti daug skysčių, daugelis į perspėjimus ... Skaityti daugiau →

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku ×